Welcome to Hawk Servers Forums. Sign in through Steam to login!




hi

#1

uhhh hi




dont know if you guys can remember me but

probs gonna join back






















yay
Reply

#2

Hey, not sure when you left but we are glad to have you back! Welcome.
Reply

#3

OMG ITS CUMBLE!!!!!!! BOIIIIIIIIIIIIIIII
I am not a registered sex offender
Reply

#4

No pls
[Image: IS_THAT_SO.gif]


Reply

#5

ok pls no

Ex-Discord manager for hawk ;-;
been moderating on taseedz servers for like 3-4 years
If you wanna talk: Discord tag Bahpu#1995

Reply

#6

i thought you were banned
Reply

#7

Uhhhh, who are you? XD
Reply

#8

(08-02-2018, 11:30 AM)Shadow Ninja Wrote: Uhhhh, who are you? XD

its me, gombel
Reply

#9

Um apprently we are not happy to see you come back lol. Still welcome lol.
Reply

#10

Hello!
Reply





Users browsing this thread:
1 Guest(s)